de professionele vakbond voor KLM cabinepersoneel

Help jij je collega’s verder op weg?

FNV Cabine groeit en de vraag naar onze dienstverlening neemt toe. Met een groep actieve, vliegende collega’s maken we ons sterk voor goede arbeidsvoorwaarden en werkbare omstandigheden aan boord. Om onze leden binnen het cabinekorps snel en kundig te kunnen helpen, is onze helpdesk 365 dagen per jaar bemand. Wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerk(st)ers die ons team komen versterken.

 

Als medewerker van de FNV Cabine helpdesk beantwoord je uiteenlopende vragen van collega’s. Twijfel je of je indeling volgens de regels is? Ben je ziek in je JV? Heb je een klacht ontvangen en advies nodig? Collega’s kunnen met allerlei vragen bij ons terecht. Het is belangrijk dat jij als medewerker van de helpdesk informatiebronnen goed weet te benutten en dat je discreet weet om te gaan met informatie.

Wat vragen wij?

Werken vanuit huis vanaf je eigen laptop/PC/IPad wanneer het jou schikt; Bereidheid om minimaal vijf dagdelen per maand de helpdesk te bemannen; Je bent geïnteresseerd in de WRR en de cao en houdt ervan zaken uit te pluizen; Je bent een teamplayer en kunt ook goed zelfstandig werken; Je vindt voldoening in het helpen van collega’s, hebt inlevingsvermogen en je kunt helder schriftelijk communiceren; Je bent minimaal een jaar lid van FNV Cabine en onderschrijft de grondbeginselen: democratisch, vernieuwend en eerlijk; Je tekent een geheimhoudingsverklaring vanwege de vertrouwelijkheid van de vragen.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie in een team van slimme, betrokken collega’s, waarin je veel leert over wat er speelt binnen Inflight; Een gedegen inwerktraject en cursusdagen ter verdieping van je kennis; Samenwerking met collega’s in de Ondernemingsraad, Groepscommissie 31, collega’s die werken als re-integratieconsulent en met de juridische professionals in dienst van FNV; Meer flexibiliteit en grip op je rooster door compensatie in tijd voor gewerkte diensten.

Jouw werkplek? Overal waar je WiFi kunt ontvangen! Als helpdeskmedewerker heb je een directe lijn met de actieve leden en met het dagelijks bestuur van FNV Cabine. Je kunt zelf diensten indelen in de dagen dat jij tijd hebt om iets extra’s te doen naast het vliegen.

Is deze functie iets voor jou? Dan drinken we graag een kop koffie met je om verder te praten. Ook eventuele vragen over de deze functie zijn welkom. We zien je reactie tegemoet via .

Nog geen lid van FNV Cabine, maar wil je ook invloed? Meld je dan aan voor het introductielidmaatschap via www.fnvcabine.nl!

DEMOCRATISCH, VERNIEUWEND EN EERLIJK!